Blodsocker halten.

är bara på 3,7. Der är eftersom jag är super hungrig. Men trots att jag är jätte hungrig så kommer jag inte få lunch försen om 1 1/2 timme. Vi får se om jag lever den tiden. Nej nu ska jag inte vara negativ vi som har det så roligt. Vi gör ett litet expriment. I min grupp har dem ätit olika frukostar, därför ska vi se vilken frukost som gör att man har så högt blodvärde som möjligt. Eller högt blodsocker halt.
 
Dålig uppdatering på slutet, beror på att jag har ett liv fullt med saker som händer och sker. Igår hade jag fullt upp. Jag sov hos Malin på måndagen, vi såg på film åt en god middag och myste. Sov med Victoria utan snarkningar tror jag faktiskt. Det var sjukt härligt när jag fick sova ut på morgonen när dem andra gick upp. Var på skolan under bara två lektioner, jätte härligt.

Gick hem med erika, var hos henne och pluggade och sov sedan vid halv 5 började jag gå mot online, där jag jobbade hela långa kvällen.  Gick i kylan, mmm vad kallt det är ute nu för tiden ;)
Satt och tänkte på ett samtal jag tog för några pass sedan, en dryg men ändå smått rolig man.

Jag : Jaha du har valt att köra på 8 mbit, då antar jag att du tycker om när det går lite snabbare.
Han: Precis så där säger frugan med.
Jag: Jaha hon tycker också om en snabbare hastighet.
Han: Nej, hon tycker om snabba förspel, det är ett jävla tjat om snabba förspel hir och snabba förspel dit.
Jag: äääh jaha.
Han: Ja varför ska ni tjejer alltid ha det så snabbt?
Jag: Nej jag vet inte, men du jag får tacka så mycket. Tack och hej,


Ska man skratta eller vad?

Idag ska jag jobba och det känns bra, men innan ska jag äta lunch, är sjukt hungrig. Ne åter till grupparbetet.

Ciaaaao

 Min lunch, 1 timme bort.

Kommentarer
Postat av: Caroline.

men du linn, du verkar ju inne på ämnet liksom ;) men hallå sockerkick? :D

2008-11-26 @ 11:55:46
URL: http://liine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0