Ändrade planer.

Precis efter jag har laddat upp för att se på alla repriser slutar min tv att fungera. Eller 3an och 5an i varje fall. Det innebär att hela min kväll är förstörd. Tror jag men glömmer mitt eget motto här i livet. Always look on the bright side of life.
Pratade med malin och hon fick mig på andra tankar.


Backlund säger:

mitt liv är hopplöst

Malin säger:

haha nej sluta linn!! livet är underbart

Backlund säger:

nej men vet du nu funkar inte 5an

Backlund säger:

hela min kväll blir förstörd

Malin säger:

men varför gör den inte de?

Backlund säger:

har ingen aning

Backlund säger:

måste vara boxern

Backlund säger:

ååååhhh

Malin säger:

byt om såå plockar vi upp den om en timme så far vi på step up!

Backlund säger:

haha ska ni åka och träna?

Malin säger:

yes !

Backlund säger:

ja låter lockande

Malin säger:

fundera på de

Jag har funderat klart och det blir step up! Kan se gossip girl imorgon efter skolan! :)
Ne nu ska jag tagga om och klä om mig, kan inte träna i det jag har på mig för tillfället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0