Vilket inlägg.

Aa det blev en sen kväll igår, efter att sett titanic klart och låtsas att vi var huvudrollerna satt vi bara och berättade roliga historier för varandra.

Mitt förra inlägg blev omgjort, jag skulle aldrig säga att victoria var konstig och jag skulle absolut inte säga att jag hellre skulle vara jacks hora än hans fru. Snarare hellre jacks hora än den onda mannens fru. Men det förstog ju inte vissa. Nämner inga namn ;)

Jag bestämde mig igår för att ta sovmorgon men både jag och malin  blev väckta ett x-antal gånger av diverse telefoner som ringde. vi sov till ungefär 10 i 11 men då hade vi snozat, eller hur det stavas, ganska många gånger. Ingen vidare dag när det första vi ser är att det öser ner regn. Vi vandrar tillsammans i regnet går till skolan och äter lunch.

Nej nu ska jag ha semenarium på NO så jag kommer bli off ett tag

Grattis JOHAN 18 år. Och grattis till teorin!! ;)

Ciaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0