Vilken söndag

jag har jobbat i stort sett sen jag gick upp imorse tills nu. Kom nyss innan för dörren, eftersom jag gick hem från jobbet. Jag är så otroligt less på att prata i telefon, det blev inte bättre av att jag pratade i telfon hela vägen hem heller.

Igår hade jag värdlesn slappardag, som vilken lördag som helst i mitt nya liv. Jag måste göra en förändring snart. Sen jag kom hem från Ghana v.44 har jag varit ute/festat varje helg. Det kanske inte är ovanligt men jag tror att min kropp börjar bli sliten, illa för en 18-åring! ;) Ne med tanke på att jag har två liknande helger framför mig ser det inte ljust ut, men man lever bara 1 gång.

Ja jag låg hemma med johan som sällskap igår och såg på film. Malin kom förbi med lussbullar och vi gick och solade och sen när cissi kom hem gick jag, johan och cissi och köpte pizza. Gick hem till soffan igen och la oss och bara åt skräpmat. Vilade upp mig igår, men denhär veckan har jag en del saker jag måste ta tag i, en massa skola. Eller projketarbetet.

Ne jag känner mig omitiverad för att sitta här och skriva, ska duscha och sen sängen. Den efterlängtade sängen. Hoppas allla har haft en bra myssöndag. Jag har missat den bästa tv dagen på hela veckan, massa bra tv program, såpaserie maraton på 5an, damn it. ;) Ne nu blir det andra avenyn istl!

    Djävulens påfund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0