Victoria 18 år

Idag fyller allas våran solstårle myndig. Hon är 18 år och officiellt inbjudnen till alla klubbar i landet ( med 18-års gräns ) men ikväll väljer hon att bara ta något simpelt som corna!

Dagen har varit väldigt kort, vi började på skolan och hade jul avslutning. Jag gjorde mi instats genom att läsa en dikt på franska, eller några rader ur en dikt. Sen satt vi mest bara olch lyssnade på när dem andra läste dikter, sjöng sånger och spelade pjäser. Mycket trevligt, bästa dikten var nog den Emma hade gjort till Victoria den handlade om en  framtid om att victoria var tjock, vilket vi alla vet aldrig kommer inträffa. Nej sen fick hon en tårta av malin.

Jag och Malin gick och åt lunch, trots att det tog emot pga att vi hade ätit mycket fika  på skolan. Men vi ville  mysa lite extra nu när det är ett tag tills vi får gå i skolan tsm igen. Hela tre veckor. Jag har hela tre veckors lov! Hallelulja. ;)

Blev precis attackerad av Isabelle för jag updaterar min blogg så sällan. Skärpning.

Hur som  helst kom hem från  skolan la mig och sov, vaknade vid 4 efter sovit i 2 timmar. Hoppar till oc h kommer på att jag måste städa, duscha och fixa mig i ordning eftersom klockan 6 ska vi vara hos victoria och efter de hem hit och kvällens fest drar igång. Alldels snart kommer Malin och vi gör sällskap till Vicky Vo våran egna gobit.


Nej uppdaterar imorgon om kvällens händelser.

P.S Grattiiiiiiis Johan till körkortet!! ;)


Ciaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0