Värdelös,

Jag har varit på att uppdatera. Jag skyndar mig att skriva nu när klockan är 23.44 så att det bara är en dg där jag inte har uppdaterat något. Isabelle skule hata mig om jag inte uppdaterade på två dagar!! Men jag skulle hata henne om inte hon följer med till åre! ;)

Vad har jag gjort dem sista dagarna? Varit med Malin en massa. Var i k-fors med Malin och Elena och en massa annat folk i fredagskväll. Träffade rasmus, min efterlängtade barndomskompis. Jag träffade även en massa andra gamla klasskompisar m.m. Det är kul att träffa folk efter sån lång tid. Hela kvällen var kul förutom dessa köer. Vi stog längst fram och köade en timme utanför kramm. dem skulle vänta in alla med försköp innan vi kom in. Idioter. ( vi utan förköp eller dem med förköp?) Flera gånger sa jag att jag skulle lämna kön för alkoholen höll på att rinna rakt igenom.
Det var värre än i Ghana. Tänker på hur alla blev irreterade på mig för att jag inte hade något mellan läge, för antingen var det sån kris att vi var tvugna att stanna bussen enkom för mig ( påstog folk, fast alla passade på tt gå på toa ändå ) eller var det inte kris alls.
Men kom igen, ofta man säger till folk att " hörrni bara så ni vet så är inte jag kissnödig". Ne precis.

Hur som helst, en lyckad kväll. Jag tackar för att Malin följde med hem också. ;) Var på ikea innan där jag träffade henne. Var sjukt trött gick bara runt som ett fån. På 30 minuter hade jag gjort hela birsta centrum. Och det är inte bara en affär! Inte likt mig men så trött var jag.

Igår var jag och Malin aktiva. Åkte skoter i minst två timma. Vinterns höjdpunkt. Var i kyrkan i minst två timmar. åkte skridskor i minst 30 minuter. Och nej jag kan fortfarande inte backa med översteg eller vad det heter?

Idag har jag åkte buss, åkte till umeå för att endast fixa EN sak. Åkte tillbaka till övik där jag möttes upp av syster, mamma och pappa. har sett filmen Austriala. Hur bra som helst. Och helt frälst i huvudrollen.

och 7 minuter kvar till tolv. Uppdaterar kanske efter 12. Ha en bra kväll.

Don't forget Always look on the bright side of life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0