Uppesittar kväll.

Ja det är bingo lotto och jag sitter med 4 lotter framför mig. Ensam. Därför uteslöt jag bingolotto och satte mig med datorn i knät och Mama mia filmen på tvn, hur många gånger har jag sett den nu? är nog 4/5 gånger iaf. Den är ju så otrloligt bra.
Men får så dåligt samvete över att jag inte ser på bingolotto, jag som tjatade till mig lotter och nu spelar jag inte ens, hur bra är de? Mamma och Pappa har besök. Ida jobbar och Kim, ja förmodligen sitter han fastklistrad framför Mafiia Wars.
Har iaf fått min skinkmacka och julmst. En tradition som inte har dött ut. ;)

Idag har jag haft världens slappar dag, sett på tv, sovit och sen städade jag med. det får man inte glömma. Funderar på att göra något med kläderna som ligger helt utsprida över mitt rum, men har ju ingen garedrob här hemma längre. Bara för att pappa ska ha två, jag tyckte han kunde slänga lite kläder han använder ju ändå bara samma. Det höll han givetvis inte med mig om. Så nu ska jag försöka kasta in alla kläder i en och samma garderob så jag får lite rum till mia kläder och julfint på rummet.

Måste även berätta att världens bästa Malin tog körkortet idag!! Jag förstår inte anledningen till att jag blir så glad? Kanske för att jag känner lyckan för dem + att jag kommer att utnyttja det till 1000000..... Ska dra med Malin till övik på fredag, vare sig hon vill eller inte. Då ska vi fira på kvällen att hon har körkortet.

Ne nu återgår jag till Mama Mia, sen ska jag slå på 4an och se om jag kanske hinner spela ett spel iaf!



Uppesittatkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0