Tröötter.

Jag är äntligen hemma i ullånger, det jag har sett fram emot hela veckan. Ända sen jag åkte upp till umeå förra veckan har jag velat komma hem. Bli ompysslad och har lov.


Dem närmaste dagarna ska jag bara ta det lungt.


Igår blev det ennu en lyckad helg, jag tror dock att jag ska ta det ite lugnt ett tag fram över. Eller väldigt lungt, min kropp börjar bli sliten och min mage håller på att kolapsa. Vi började kvällen hos victoria där vi drack lite vin, jag, victoria och Malin. Vi drog vidare hem till oss där det var en massa folk. Vi var hemma hos oss till halv 11 och då åkte vi till corona där det var fullt drag. Helt klart en trevlig kväll även om den blev tidigt för min del.


Jag Malin och Isabelle åkte hem redan vid1. Ner på stan där vi åt mat och sedan hem till Malin där jag för övrigt sov. Redan vid halv 3 var vi hemma. Låg och drygade oss en massa. Vet inte hur många gånger jag vaknade imorse. Men somnade om gjorde jag med. Vid 11 gick vi upp på allvar, åt korv och sprang till bussen.


Vad händer med vårat sverige, gatorna är hala som isbanor. När vi springer på gatorna som världens mest otränade och bakis flickor man kan vara halkar malin lätt till. Hon ramlar inte och jag skrattaroch säger.


" Gud vad roligt om du hade ramlat. Hahhaha!"


Innan jag har hunnit avsluta meningen ligger hon på marken.. Jag skrattar så jag viker mig, och folket som kommer och går kommer knappt förbi för att hon ligger och brer ut sig. Sedan reser hon sig och vi börjar springa, ennu jobbigare och andas eftersom att man även skrattade så mycket. Sedan när vi satt på bussen var vi helt slut. Satt tysta båda 2.

På 7 minuter packade jag alla saker jag skulle ha med hem. Frågan är hur mycket jag har glömt?


Ne nu ska jag hjälpa barnen att tända lampor, skölja ut färg från håret. Ha en bra kväll. Måste ringa Elena med.. Jag har inte glömt bort dig bäste väånnen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0