Titut.

Har precis kommit ur en varm dusch som var välbehövlig. Mina skor har varit blöta sen jag kom ut från Malin denhär morgonen, det finns ord för att beskriv hur mycket jag avskyr slask, slask. Nej hur som helst efter skolan gick jag till jobbet där det var en massa strul med listor hit och dit. Två dagar som in har gått så bra. Det innebär att jag måste jobba imorgon!

När jag är påväg till jobbet får jag ett meddelande av Malin.

"jag sprang in i en kändis, men vet inte vem det var. Hon var blond och har varit med i en massa svenska filmer."

Jag, helt upp i varv, och säger att hon måste skynda sig att googla och ta reda på vem det var. Till min stora förvåning var det Helena Bergström, allas våran svenska stolthet, eller min iaf. Malin vet inte ens vem det var. jag säger ju det livet är inte rättvist. Malin har både tagit och pratat med Helena Bergström. Det innebär att om jag talar och rör vi Malin imorgon är jag nästan lika cool.

Ne nu är jag bara dryg, mitt ända uppdrag är att se till att malin tittar på en massa filmer med Helena som ängla gård, black jack, livet är en schlager och heartbreak hotel. You name it. Alla svenska filmer som är värda att se.

Ne nu ska jag nog återgå till sängen och se på en film. Känner mig sliten efter en "lång" dag. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0