Sunshine.

Dagen började hur bra som helst, eftersom att jag fick reda på att jag fick mvg på mitt muntliga religon etik upg. Nu väntar jag bara spänt på filosofin, det var en exenamations upg som satt ihop med varandra. Jag håller tummarna. det skulle göra mig väldigt glad om det visade sig att det gick lika bra där.
Annars har jag bara kommit till skolan haft PA samtal med min handledare. Måste fortsätta jobba lika effektivt som tidigare på mit projektarbete.

Igår var jag helt off. Var i skolan och pluggade, men trött som ett as så fick inte något vettigt gjort! Efter skolan gick jag till östra skolan, andra gången i mitt 18 årig liv som jag klev innanför dem portarna. vilken skola, jag skulle inte hitta till närmaste klassrum från receptionen. Sara fick guida mig via sms till några bänkar där hon satt och väntade. Hur som helst gick vi hem till sara, världens mysigase lägenhet hade hon. Massa ljus och vi ska inte prata om maten jag blev bjuden på, super gott var det.

Sedan bar det av till saras syster, där vi tillbringade hela kvällen med att fixa mina naglar. Även det var väldit trevlig. Och fina naglar har jag med, väldigt väldigt fina!

Nej nu sitter vi och planerar nyår, veliga som fan. Åre hit Hemmavan dit. Hur gör man vad lockar?  Iabelle ska till hemmavan då vill jag med dit. Men det är massa nytt folk som ska till åre då vill jag dit. Jag kommer inte in på något ställe i åre tror jag, i hemmavan kommer jag in. Vi har ett hus mitt i åre med 15 killar 2 tjejer. Vi har en stuga med icke rinnande vatten i hemmavan. The question is!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0