Sommartider.

Sitter på skolan och känner att hoppet sviker. Det är en vecka kvar och det känns som en otroligt lång vecka, jag blir så less. Det är inställning det handlar om och den har jag inte den bästa av, får bli skärpning. Nej idag tog jag sovmorgon skippade musiken, tyckte jag skulle kunna unna mig det, eftersom min gigantiska insats förra fredagen på lucian. Då jag skämde ut mig, fast det var inte bara jag så varför bryr jag mig?

Nej En lugn dag på skolan med 2 lektioner, det ska man väl klara av. Ska rätta min spanska men ska fråga och bolla lite med victoria senare. Min egena spsnak lärare! Nej nu ska vi inte överdriva.

Nej jag har ingen lust att skriva på skolan, jag får bra kämpa med att johan inte ska läsa min blogg.

Klittan: skriv i en egen dagbog om du inte vill att jag ska läsa din blogg.

Kan ju inte riskrera att tappa en läsare, om han läser den nu kanske han inte läser den när han kommer hem efter skolan. Det vill vi inte reskera. Nej nu är det bara 40 min, då ska jag hem och plugga, plugga, plugga och återigen plugga. Det behövs. Ne nu ska jag tänka på annat. Spanska kanske



Bulgarien 30 grader varmt, med 7 stycken helsköna människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0