Skoter och Nintendo wii.

Igår blev en rolig kväll. Elena kom senare på kvällen men Erika svek, hon tyckte det var skönare att ligga hemma än att komma och vara ned oss. Hur som helst var vi med under julbaket sedan spelade vi nintendo wii, men när pappa sa att han skulle se bond så tänkte  vi att vi ville göra något roligt. Klockan var vd halv 11 på kvällen, jag drog fram alla skoteroveraller, handsaka, skor och mössor. Vi konstaterade att vi såg ut som dem i pistvakt. Sedan gick vi ut för att få igång skotern och det gick bra.

Helt kolsvart ute men mysigt med en stjärn klar himmel.  ;) det är nästan roligast att åka skoter på kvällen. Vi följde ett skidspår hela vägen upp i skogen, men vägen tog slut när det lågett stort träd. Vi skulle försöka backa och vända och vi körde fast. Utan mottagning på mo bilen stog vi där. Jag lovar att vi höll på i 20 minuter, elena fick styra upp det hela till slut, det är ju faktiskt den ända med skoterkörkort. Sen åkte vi tillbaka till någon lägda och... Ja vad mer?

1 1/2 timme senare var vi hemma igen, kalla men glada. Vi försökte komma på något att göra, något wilde and crazy inte km vi på något roligt heller. Det blev nintendo wii igen. Det roade vi oss med till sent på kvällen vid halv 3 gick vi till säng. Jag fick dela säng med Elena, känner mig lyckligt lottad, men de är jag inte den ända som skulle gjort.

Nu sitter jag här, jag och madde med varsin bärbar. Kim spelar tv spel. Vi sitter samlade på ett och samma ställe alla som är hemma. Madde åker kanske hem snart så ska vara lite social, men mer kommer.

Hejdåsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0