Seg.

Jag har blivit dålig och seg på att uppdatera min blogg, vet inte vad det är med mig? Igår hae jag fullt upp. Jag pluggade på mitt musik prov, som jag för övrigt fick mvg på. Sedan åkte jag och Malin till jonas för att fira honom. han fyllde trots allt 20 år. Vi blev bjudna på tårta och sen satt vi och såg Csi Maimi. Vilken toppen rulle med en massa naken scener. Finns inte många filmer där man kan hitta lika många nakenscener. bortsett från filmer från 18 år såkallade porrfilmer.

Jag och malin var trötta och det märktes på vårat beteende. Vi var sjukt oseriösa och satt och skrattade mest hela tiden, åt verkligen allt och inget. Men det var väldigt kul, vet bara inte om jonas uppskattade den humorn lika mycket. Men tror dock att han hann ifatt när vi åkte till max. När filmen var slut och malin är tillåten att äta godsacker igen, eftersom klockan var efter 00.00, åkte vi till max för att vira med ett mini mål. Hur gott var inte de?

Folker satt och blängde på oss mest hela tiden, där vi satt och skrattade. Jag skulel vilja dra en likhet mellan att känna sig lite smått salongsberusad och skrattött. Man domnar som av i huvudet och skrattar åt precis allting. Det satt världens myskoman och bara kollade åt vårat håll hela tiden. han åt ingen mat bara glodde. Vilken syn. Sen när jag vände mig om för att titta på honom vek han inte undan blicken, han såg bara helt likgiltig ut med ett leende på läpparna.

Ne vid 1 kom vi hem och skulle sova, kunde jag behöva eftersom jag skulle upp vid 7 på morgonen, malin hade sovmorgon till 11-12. Jag kunde inte sova, ville hellre prata skit om massa folk. Malin blev less och jag lämnade henne ifred. Efter att försökt att sova i 5 minuter började jag skratta, jag skakade av skratt? Det fanns ingenting roligt.

Malin: Linn vad skrattar du åt?

Linn: Förlåt, jag vet iinte.

Malin: Jag är rädd?

Linn: ne varför då?

Malin: Ne men den där mannen på max, han var som lite obehaglig.

Linn: hhahahhahahahahah.


Ett okontrollereande skrattande, bara gubbens min inne på max fick mig att börja små le, eller ne asgarva rent ut av!

Ne nu har jag skrivit mycket mina ögon går i kors. Lång dag. Victoria har varit här för att plugga svenska. Vi har med största sannolikhet redovisning om reklam imrogn. Vilker jag inte ser fram emot. Kan inte mina "repliker" särskilt bra. Tack och lov att vi bara har två lektioner imorgon..+ att jag jobbar.

Ne ha en fortsatt skön natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0