Reslutatet på första julklappen.

Och jag blev inte särskilt nöjd med min insats, tyvär om man får säga så. Roligt att det fanns fem alternativ och det sämsta blev valt. Vad pratar jag om? ja det kan man fråga sig. Hur som helst blev det förstorade alternativet lite bättre. Huvudsaken mamma och pappa bli nöjda och glada.
Stakars syster jag blev så arg för att hon valt allternativet jag inte gilliade, hon som  ha kämpat så. Men jag bad om ursäkt, typiskt lillasyter rollen som kom fram. Den som jag ska bort med.

Idag har jag varit hos erika och myst en massa. Vi har bara legat och pratat, masserat varandra och lyssat på julmusik. Det var verkligen hur mysigt som helst. Tack för att du är så bra Erika.

Sen kom en annan toppen vän, Madeleiene, på besök ! Sitter just nu med madde, hon äter jag ska också äta lite. Vi har spelar nintendo wii. Ringt både Erika och Elena för att bjuda hit dem, men erika sov och elen svarar inte.

Kanske ska gå ut och köra lite skoter, men sitter just no och njuter av jul musiken, och hela familjen som springer runt och julbakar. Riktigt underhållande. Ne åter till det sociala livet och underhålla madde.

Ciaoooo



Jag & Madde, dock väldigt många år sedan. Sådär en 3 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0