Nyckel.

Jag blev så otroligt less när jag kommer 200 meter från mitt hus idag. Jag hade slutat tidigt och tänkte att det var perfekt att åka hem äta lite och vila lite innan jag började jobba. Allt för att jag skulle vara på topp när jag jobbade. Hur som helst börjar jag tänka efter. Och just det jag har ingen nyckel. Jag hade glömt att låna cissis. Så där stog jag med cykeln. Jag bara stannade upp stog på trotarkanten och hatade mig själv.

Ringer malin, van att hon hjälper mig i sånnahär situationer. Hon tyckte jag skulle åka till våran hyresvärd, men jag är lite rädd för det, efter det som har hänt med cissi. Eller sista festen, eller stora festen, som dem hade här innan ghana när hyresvärderna kom hit och skällde ut cissi. Jag skicka medelande till erika,.

Sms1

ERIKA, RING MIG!

Sms2.

KRISSITUATION,

Jag står kvar på samma ställe och ska ringa mamma och beklaga mig? varför alltid? Hur som helst hinner erika före. Jag åker dit, där hon och sara jobbar på PA. Vi ligger i erikas rum och jag får ingen läxa gjord, däremot blir jag bjuden på mat. Sedan gick jag till jobbet, och fick sällskap tillbak hem från jobbet av en jobbarkompis som bor i närheten, kan det bli bätte.

Och för övrigt är min nyckel återfunnen. Jag som trode att jag hade tappat bort den och skulle behöva krångla med att fixa en ny. Det visade sig att arvid stal den, han trode väl att han behövde den mer än mig.. ;)
Ne nu ska jag höra med MALIN om jag är den enda som vill ta sovmorgon imorgon!

 

En liten sak kan ställa till med så mycket beskymmer. I söndags var jag tvungen att sova hos malin. Eller nu får jag att låta som att det inte vore bra att sova hos malin, det är ju helt underbart. Men hur som helst idag var det inte lika kul.
Haha, ne nu ska jag sluta svamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0