Mys med Malin

Just nu är jag med Malin efter en lång dag, det inte varit någon toppen dag. Har mest hela dagen mått dåligt. Men det är sånt som ni som läser inte vill höra om.

Iallafall efter skolan gick vi på stan och hittade inget speciellt. Kommer aldrig hitta någon klänning till nyår, dock hittade jag någon annan jätte fin klänning liknande sak. Men gav upp, mitt illamående tog över. Har gått mellan att jobba och sjukskriva mig hela dagen. Men jag bestämde mig för att jobba illmåendet gick över. Följde med Malin hem och blev bjuden på tacos. Hur gott som helst, sedan tog jag en powernap i 15 min och drog mig till jobbet.

Hela jobbet satt jag och längtade efter Malin och Titanic. Nu är jag här.. Och vi myser.

Blir precis sågad av en äldre kille, ja jag blir hånad. Tydligen är det töntigt med blogg, det har jag missat? Eller har jag.

Nej jag citerade bara Jonas det lilla aset, kommer han hit och tror han kan säga vad som helst ;) Nej vet ni vad nu ska jag se på titanic och njuta av kvällen.

Läste precis igenom lite fort vad jag skrivit och konstaterade att illamående ordet dominerade.




Byyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0