Julbakning.

Jag är just nu hemma hos malin och vi ska baka lussebullar, eller julbaket är i fullgång. Det kan inte bli bättre, lyssnar på lite jullåtar. Egentligen spelar det ingen roll om jag får peppaekakor eller glögg bara man får lussebullar.
Lyssnar jut nu på tomten jag vill ha en riktig jul. En riktig klassiker.

Igår uppdaterade jag inte min blogg, det är pest. Jag vet inte vad jag gjorde? Jo jag hade en lång dag i skolan. På franskan började de med att jag skulle förebereda mig för att ha em fransk intervju med min franska lärare när hon ringde mig. Eller jag skulle ringa henne. Dem första 2 fraserna på samtalet gick bra men helt plötsligt frå jag blackout. Jag kommer inte på någonting att säga och det är bara spanska ord i mitt huvud.
Samtalet avslutas med att hon säger merci och jag till svar gracias.

IG igen. Men än ger jag inte upp.

Efter skolan gick jag för att jobba, igår gick det faktiskt bra att jobba för ovanlighetens skull. Jag låg och snittade en timlön på 200kr. Då är det värt att jobba känns det som.
ika roligt var det inte när jag skulle gå hem. Gick i blask, jag hade glömt bort hur mycket jag hatade slask. Men jag tjänade en guld 10 krona. ;)

Ne nu ska jag hjälpa till med baket, eller jag har hjälp till. Blev helt mjölig. Ni ska få en bra låt, som hjälper er att få lite julstämning.

Don't foreget : Always look on the bright side of life.



Jul, jul strålande jul!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0