Igår.

Isabelle vill ha lite mer aktuella bilder.
Dem här är ifrån igår.


Haha nej Isabelle dem blev inte sparade, ingen komage och ingen Linn i glasögon.

Sitter på U-landskunsap, ögonen håller på att falla igen och jag vill inte ha lektion. Somnade sent igår, detta tjat med Nyår. Kan man blir mer less. Jag ger snart upp. Hatar att ha för mycket att välja mellan. Det är som när man ska bestämma vad man ska äta? Droskan, balder, katarinas eller taj mahal. 

Nu blev det ju bara jobbigare att halva tjejgänget ska/vill till åre och andra halvan hemavan. Jag vill ju bara vara med dem personerna jag tycker mest om. Och sen om det blir brats fjället eller samefjället spelar inte någon större roll. Om någon annan kunde fatta ens beslut.

Usch vad jag hatar jobbiga beslut. Jag har då inte varit med om mycket eller hur?



Symbol för beslutångest? ;)  haha kommer dem här tråkiga bilderna isabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0