Hemkomen till ullånger

oavsett hur länge man än har varit borta känner man sig alltid lika hemma när man kommer hem. Konstigt? Ne just det jag kom ju hem. När jag gick när till tvättstugan och tömde torktumlaren tittade jag automatiskt efter mina kläder men kom på att jag inte varit hemma på fler veckor, så där lär jag ju inte hitta något. Vilket jag inte heller gjorde. Däremot satte jag igång en maskin med min kläder, massvis. Eftersom jag bara tog med mig smutstvätt och jag var tvungen att ha på mig någonting ikväll..

Min syster har övertalat mig att följa med ner till centrum, ullånger hetaste ställe. Idrottsanläggningen har fixat pupafton vilket kanske inte går ihop så bra? ;) Nej det är skönt att vara hemma iaf.

Igår kunde jag verkligen inte somna, där vid halv 2 tiden gick jag upp och åt tomtegröt. La mig i sängen och längade efter chuck, tittade på gossip girl innan. Erika trode att mina nerver inte klarade av att veta att jag skulle skäma ut mig idag, inför våran skola. Men vadå vi är bara 100 personer. Och jag var med i luciakören, det var inte frivilligt. Dem ända två som hade hörts var Jag och Klittan, fick jag höra men sen om de är att lita på är en annan sak.
Roligt lucia tåg när alla på scenen står och asgarvar och likaså publiken. Blev en snygg avslutning på tåget när en tjej i tvåan sjunger hallelulja, sista refrängen kommer johan inbärandes med ivar i sin famn. Inte många som förstog men OC och avsnittet när marissa dör kanske säger er mer?

Hade hoppats få med mig Victoria och Malin hem, men dem hade andra saker att fixa innan. Därför kommer dem imorgon och jag hoppas för allt i världen att Isabelle kommer med. Ingen anar hur besviken jag blir annars, eller hur isabelle? ;)

Ne nu ska jag hoppa in i duschen, kan ju inte gå ner på stor byn med såhär smutsigt hår! ;)

Grattis Malin till körkortet ;)



Big Sis, blir henne jag spenderar min kväll med.

Kommentarer
Postat av: pinglan

Du är så himla fin Linn!!

2008-12-13 @ 22:10:38
URL: http://pinglaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0