Härnta & Fulfritte.

Är just nu i h-sand hos frida. Äntligen ska jag göra det jag varit så avundsjuk  på mina syskon att dem gjort de sista 5 åren. Jag ska gå ut på mellandagarna. Och ja detblir två dagars? vad ska min mage säga om det måntro? Den kommer säker protestera lite, men det är ett beskymmer för morgondagen! 

Idag har jag varit med elena i skule, vi har åkt snowboard.Vad jag har längtat efter att åka snowboard. Det är bra uppvärmning för åre. skämmer man kanske inte ut sig totalt? Fast det var dock inte så roligt, eftersom det bara var halva backen som var öppen. Men lika glad är jag för det!
Efteråt kom cissi och frida och hämtade mig hemma och vi åkte hit. Skönt att jag slapp bestämma vad jag skulle göra idag, frida gjorde deåt mig. Det  ärdärför jag sitter här.

Sitter just nu och väntar på att frida och cissi ska bli klar så vi kan börja röra oss, och ja det är sant. Jag är inte sist ut, vilket jag brukar vara. Men jag fick lite extra tid. När jag stog i duschenåkte dem och handlade mat. kanske förlaringen till varför jag redan är klar.

Ne allihopa. Jag hade en jätte bra jul igår och det hoppas jag ni med hade. Massa fina julklappar fick jag med. Men nu ska jag ha en förjävligt rolig kväll, roligare en på länge. Vi hörs imorgon! 
Om jag inte mår allt för dålig vsg.

Haenunderbarkvällallihopen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0