GRATTIS SARA!

Idag fyller sara 18 år. Det började vi fira redan igårkväll med att vi åt middag hemma hos oss. Det blev kycklingsallad med varmahallon, smältvitchoklad och glass till efterfest och sen började festen. Det blev en mycket lyckad kväll. Innan var det bara Erika,Carro, Cissi, Johan, Jag och Sara såklart. Efter kom det en massa folk som droppade in. Bla Karin, det var verkligen jätte kul att få träffa henne. Long time no see.

Vid halv 12-12 åkte vi ner på stan, erika ringde Andreas och bad om skjuts, så jag carro, sara och erika åkte där. Det var skönt att slippa gå som vissa av dem gjorde. Det räckte med att gå hem. Vi var inne på x3m och vi sjöng en massa, jag och malin såklart. Och sen vara sara med och sjöng hon med. Mycket rolig och lyckad kväll. Slutade med ett mål på max och sedan bar det av hemmåt. Gick hela långa vägen men det var nog bara bra, jag hoppas malin kom hem hel hon med. Hon var rädd innan hon skulle gå för haga mannen. Hon har glömt sin mobil men jag hoppas hon kommer hit snart så att jag får prata med henne.

Vaknad ovanligt sent imorse vid ungefär 13.00, det är välidgt ovanlig för att vara mig såhär dagen efter. Men sov det gjorde jag, vaknade av att cissi städade för fullt. Det vara bara att gå upp och  börja diska. Nu ligger jag som en zombie i soffan och har ätit frukost. Hade tänkt att gå och handla men kom opå att jag inte kan lämna lägenheten eftersom cissi är på stan och det innebär att jag har ingen nyckel.

Ne nu ska jag nog dra mig till duschen tror jag, ha en fortsatt trevlig dag. Speciellt du sara om du läser dehär.

Ciaaao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0