God morgon världen.

Sitter i min säng och har det väldigt mysigt med min nya mysiga svarta morgonrock som jag fick av syster i julklapp. Vaknade för drygt en timme sen. Det är ingen som kan ana hur skönt det var att sova ut. Första gången på väldigt länge. Eller jag har sovit ut men då har jag vaknat 10000 gånger av en rad olika anledningar, oftast för att jag mår illa eftersom jag varit  ute och slarvat dagen innan. Självförvållat. Det ända som saknades i morse var givetvis Malin, men man kan ju inte få allt, eller hur?

Väcktes till en väldigt dålig nyhet iaf. Elena ska till största sannolikhet inte med till åre, vilket känns tråkigt, tråkigt och väldigt tråkigt. Om det inte var för att jag blev frälst i lördasgs i kyrkan hade jag sagt, jävligt tråkigt. Hur som helst skulle hon kolla upp med hennes föräldrar en gång till, bättre lycka den gär gången hoppas jag!!

Det är trevligt att det är nyår och jag inte har köpt någon ny klänning att ha på mig. Jag som alltid brukar köpa nya kläder. det här året har det hänt något jag shopppar inte hälften så mycket. Det är träkigt, har förmodligen hittat något annat att spendera mina pengar på. Fest kallas det, vilket jag för övrigt ska dra ner på nästa termin. Då blir det att börja träna, och shooooopppa igen!

Nej jag vet inte men just nu känner jag mig rastlös, kanske sov för länge! Upp och hoppa och se vad dagen har att bjuda på. Jag måste i varje fall städa och packa. För imorgon ska jag till åre, får inte glömma att ta med världens bästa inställning heller. Det hoppas jag inte att någon av dem andra 21 gör heller!! ;)

P.S. Jag har 2 hela långa veckor kvar att mitt lov. Har inte ens haft halva än. D.S

Ha en fortsatt bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0