God Jul!

Måste man väl få önska alla.

Nu sitter jag och väntar på maten vilket verkar ta en himla tid. Eller snarare väntar vi på min syster som jobbar delad tur idag. Hom kommer hem halv 6 och då ska vi äta. Måste nog säga att det här är slappaste julafton jag har haft på länge.

Jag har varit jätte trött så jag har legat och sovit, har fortfarande inte dendär stämningen som man brukar ha. När man knappt kan ligga i sägen mer än till 7 på morgonen, själv blev jag väckt där vid halv 10 av min morbror som ringde och sjöng hej tomtegubbar slår i glasen, han ringde från thailand så det var  bara att vakna till och prata på.

Sen har jag givetvis sett kalle. Jag har spelat tv spel med. Nu hör jag hur pappa sätter på julmusiken på nedervåningen, ska skynda mig ner för snart är det mat! Och vid 10 tiden ska klapparna öppnas. Det ser jag fram emot. ;)
Och jag har inte gråtit än, tror inte jag kommer göra det heller. Jag har blivit en sån stor flicka!

Men som sagt ha en fortsatt trevlig dag och God Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0