Fjärde advent,

och dagen för dagen före dagen före dopparedagen.

Ja lite längatas man ju men de var inte som när man var liten, eller liten? Jag vet inte sista kanske var 1-2 år sedan. Jag växte upp väldigt sent, eller frågan är den växte jag någonsin upp? Tills jag var 12 grät jag alltid dagen innan julafton för att jag trode att jag inte skulle få julklapparna som jag hade önskat mig. Ibland trode jag inte att jag skulle få några alls. Värst var när jag visste vad Ida och Kim skulle få, eftersom deras var dyra trode jag inte att Mamma och Pappa skulel ha råd att köpa någonting till mig.

Men lite äldre har jag blivit och firar 6 år, det var 6 år sedan jag inte grät innan julafton. Lilla syster syndrom eller vad? Inte van vid att annat folk får mer än mig och abslut ska man var mest bortkämd. Sån är jag, men de är jag medveten om och försöker be rith of it.

Elena kom igår och vi spelade massa tv spel.. Körde bil, åkte slalom, spelade tennis, backhoppning och ja en massa annat. Johan kom förbi och vi körde tävlingar, även pappa var med på ett hörn. Måste nog säga att Elena var stjärnan. Det svider men man kan inte var bäst på allt? ;)

Ne nu ska jag kila, ska köra till övik med pappa. Leta efter presenter, sista rycket nu.

Trevlig sista/fjärde advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0