Disskera en gris

Elller en kalv, jag har faktiskt inte en aning vad det var för djur. Jag har iaf skärt upp lungorna och hjärtat. Började dock må lite illa av allt blod, nej jag ska inte bli läkare. Gick ut och satte mig här istl som halva klassen gjorde. Cissi står kvar där inne själv, alla från våran grupp lämnade henne kvar själv.

Nej dålig på att uppdatera igen, hur som helst så igår jobbade jag. Jag kom bara till folk som var bunda till sina leverantörer. Jag blev helt sjukt less men jag satt och kämpade och så som jag njöt när jag äntligen var klar. Åkte hem och hade återigen ångest för Åre eller Hemavan. Det blir med största sannolikhet Åre men det är många kompisar som ska till hemavan. Isabelle och malin. Jonas och det gänget.  Nej hur gör man ?

Ikväll skulle jag jobba men sen när jag skulle boka in ett pass visar det sig självklart att det är fulbokat. Torsdar som är den bästa dagen, efter fredagar vsg. Nej men det är OK jag gör  det bästa av situationen. Always look on the bright side of life.

Igår innan jag jobbade gick jag hem till Malin och åt Korv med bröd. Sen gick jag och la mig på soffan och sov i 30 min. Hur skönt som helst, malin var ändå dukitg och studerarde! :) Ne nu ska jag återgå till skolarbeten. P.S Fick MVG på Filosofin med!! Kunde gårdagen gå bättre?

Ciaaaaao


 Stackarn som vi har utnyttjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0