"Den som har mest prylar när han dör vinner"

Ja jag  missupfattade våran religon uppgift helt fel så har suttit och skrivit på en fråga som lyder "den som har flest prylar vinner" Less man blir, får fråga Peter imorgon hur fel jag verkligen har gjort.

Är verkligen stolt över mig själv att jag faktiskt har suttit och skrivit allt de här. Nu ska jag börja på min 3 novell på projektarbetet.  Senare ikväll ska jag till Erika, där vi ska bada bubbelbad. Sara kanske också kommer så det blir bara mysigt. Vi skulle gå ut och gå innan hade vi tänkt men verkade bli ändrde planer, lite mer begränsade till att bara rulla oss i snön så att vi är lite kalla innan vi hoppas i badet.

Första gången jag och Erika skulle bada skållades vi pga det var så himla varmt.Jag fick sitta ner i säkert 20 minuter efteråt för att jag var helt säker på att jag skulle svimma. Huvudet bara snurrade och jag mådde ila. Gånegn efter var mysigare, när vi låg och titta på the orphan. I lagom varmt vatten.

På tal om lagom visste ni att det bara är Sverige och ett till land i världen som har ordet lagom? Sverige är landet lagom. Varför är Sverige det?

Nej nu ska jag återgå till lugna favoritet och projekt arbetet.

Ciaaaao

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? finns det bara i Sverige ett ord som heter lagom?! :O



please, kom på något nytt

2008-12-15 @ 23:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0