Back in town

Efter en lång helg hemma. Vad har jag gjort hela helgen? Ja en hel del har jag nog hunni med ändå. På fredagen var jag på centrum i ullånger, där det var en blandning av massa folk. Innan var jag hos syster dit det kom en massa folk. Gick till centrum med henne och hennes kompisar väl där träffar jag cissi. Och sen ja?
Kvällen i fullgång.
Någonting lite mer komiskt var när vi kom hem där vid 1, vet inte varför vi åkte hem, lägger jag mig i sängen och i nästa sekund är jag hos syster på någon slags efterfest! Det var trevligt. blev en sen kväll och det var inte bra för aktiviteten jag, ida och kim hade dagen efter. Vi skulle fixa julkapp till våra föräldrar, vad tänker ja inte skriva här.

Hur som helst, världens bästa lillasyster, som jag är tar går jag där vid 10-halv 11 och väcker mina kära syskon som ligger och sover. Tog minst en halvtimme för dem att komma upp. Alla kan ju inte vara lika unga och fräscha som mig?

Vi åkte till kramfors senare och sedan hem igen för att äta mat med massa människor. Det  var bara att börja om, och där slog det om för mig. Jag vart super trött och ville bara sova. Därför gick jag och la mig mitt i middagen men blev uppdragen av Kim, det var tydligen inte att tänka på att få vila ögenen någon minut.

Senare åkte vi till Emma där vi tillsammans försökte ladda upp för kvällen. Det var väldigt kul men jag var dock jätte trött, så roligare kunde jag ha haft men med rätt folk brukar det ofta gå ändå! ;)


Ne nu ska jag se på tv och sen ringa och beställa pizza tror jag, en vanlig bakisdag med andra ord. Vad jag inte ska festa nästa termin!!



Några av dem som var med igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0