Mys middag.

Är hos Erika just nu med Cissi, sitter och väntar på att maten ska bli klar, men för att den ska bli klar så måste man kanske göra någonting själv. Ska äta en rikitg dilikatess, pommesfrites och kebab, ojojoj.

Har varit på staden en snabbis innan vi åkte hem, lämnade in min skinnjacka som hade gått sönder på två ställen, ganska dålig kvalite om jag får säga det själv, efter att ha haft den i 2 dagar? MQ vilka stjärnor.
Hade jag inte heller ingen jacka som jag kunde ha på mig när jag cyklade hem så fick låna erikas, som hon för övrigt har tagit av jonas från början tror jag.

Jag har tänkt på en sak, att vi i sverige måste vara oerhört bortskämda, det är vad mitt projektarbete ska handla om. Hur synd det är om Ghananerna och hur bra vi svenskar har de. Eller så är de kanske tvärtom att vi är pråglade till att ha ett väldigt lätt och bortskämt liv, därför uppskattar vi inte saker lika mycket. Jag skulle säga att det finns två olika sider att se det hela på. Hade man varit Ghanan hade det inte varit några problem att gå till kl 4, men eftersom vi är bortskämda är det ett stort problem.

Jajaj nu måste jag göra någonting åt mitt sockerberoende, typ köpa marängsuisse, eller vad det heter, någon som kan förstå varför man har ett sådant beroende? Not me anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0