Laddar.

Sitter hemma i lägenheten och försöker ladda upp mig, känner mig sjukt trött och sliten men med lite mat i magen och lite alkohol i kroppen kommer jag säkert se på livet ur en helt annan synvinkel. Förstår inte hur jag kan känns mig sliten, haft den slappaste dagen i skolan där vi började kl 11.05 och var i skolan till 12.15 sen lunch och sen var dagen slut. Gick och åt go lunchen på droskan där vi förövrigt såg till att vi står med på en lista på sommardroskan, så inger köande för våran del. ;) Det är rätt nice.

Jag har kommit på att jag måste vara den mest otekniska människa på denn jord, jag kan verkligen ingenting när det gäller datorer och tv aparater m.m. Jag har installerat och avinstallerat vlc media player säkert 20 gånger på 2 dagar, men nu tror jag att det äntligen ska fungera. Kan jag äntligen se Mama Mia och få den härliga känslan i maggropen, det blir toppen. ;)

Ne nu ska jag se till att få lite i magen, smöra för Victoria så hon kan offra sig och ta ett pass på online, så att jag kan börja arbeta på allvar, är i stort behov av pengar. Efter en sommar då jag spelat ekonomiskt oberoende, väldigt härligt men det straffar sig dessvärre nu. Den stora frågan är varför jag inte kan arbeta själv, är kanske inte speciellt självgående, näe men de är bara de att jag mår så bra av att få arbeta med en rolig tjej som victoria.

Skriver om min kväll senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0