Kväll.

Ligger nu i soffan, det hettar i mitt annsikte, de är inte ens lite kul! Men annars är det skön känner mig bara helt slut. Det tar verkligen på krafterna att leka med barn. Inte för att jag nu lekte så mycket, kanske pga vad jag gjorde kvällen innan. Väntar bara på att min bror ska komma, då ska jag hälsa på Victoria på Ica där hon sliter. Känns bra att hon iaf också ska boka in ett pass på tisdag, jag ber att hon bara inte ska jobba på Ica någon av dem dagarna, det betyder isånnafall slutet för mig.

Jag måste ladda upp för morgondagen när jag har musik, jag har alltså tagit musik som estetiskt val, alla som känner mig vet att jag verkligen är urkass på musik. Det ända instrumentet jag kan spela är tvårflöjt, låtat som björnen sover. Hur som helst ska jag säkert spela bas imorgon, vilket jag fick en blåsa på tummen av sist. Det är illa riktigt illa. Förstår inte hur jag ska klara den här kursen, alla bildare har sovmorgon men själv ska jag upp vid halv 8 !! 

Ne varför håller jag på som jag gör? Always look on the bright side of life!


Kommentarer
Postat av: victoria

Du kom inte! jag stod bland bindorna och underkläderna och spanade jättelänge och bara önskade att du skulle komma och sprida lite ljus och glädje, men inte...



Nu är det bara att tagga bredband på tisdag och onsdag ;)

2008-08-31 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0