Jag mår dåligt.

Jag och Erika har precis suttit och klämt i oss typ en halvliter vaniljglass med 3dl grädde en banan och en massa maränger med nougat sauce, det här är illa riktigt illa. Jag kännder mig spy färdig. Inte nog med de så sitter vi och äter direkt ur bunken och vi klarar att äta upp allt!! Snälla hjälp mig jag håller på att bli beroende. Erika har en omnäsomsättning på ungefär 100 iaf, det är lika bra att gå på toaleten och stoppa fingrarna i halsen. Nej usch de är det sista ma ska göra.

Nej nu ska vi ses på film, harry potter 4an om vi hittar den vill säga, jag tittar gärna på 5an men de är jag ensammen om. Håller dessutom på att ladda hem Mama Mia, de måste vara årets film. Blir verkligen hur glad i maggropen som helst av den filmen, går inte att beskriva. Det har nu gått 65,6 % nu, längtar.

Ne nu ska jag plocka undan den här smörjan så jag slipper sitta och älta hur mycket jag har frossat.

Ha en fortsatt trevlig kväll, för de ska jag!

Kommentarer
Postat av: Mr. Monkeystyle

Jag mår också dålig, av att läsa din text.

Hoppas att du dör.

2008-08-29 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0