Hemkommen.

Jag är nu hemma i lägenheten igen, eller rättare sagt jag har varit hemma sedan 11 ungefär. Det var en givande kväll igår när jag och Victoria skulle vara barnvakt, aa minst sagt givande. Någonting är fel på oss, jag har bott själv nu i 2 år och kan fortfarande inte lyckas med att koka ris, Vi hade lova barnens föräldrar att koka riset tills dem kom hem, eftersom att det var dem som stog för huvudrätten så dem skulle ha 8 gäster på middag. Vi sätter på riset och går in i tv rummet, lite senare när victoria ska hämta något i köket känner hon hur det luktar bränt, vi har altså lyckats att bränna riset.

Vi är inte särskilt allmänbildade heller, när vi ska se på tv så får såklart Victorias kusin, som är 6 år,  välja kanal. Han väljer att se på discovery. Kanske inte är så konstigt vad vet jag. Jag och Victoria uppskattar iaf inte valet av kanal så vi sitter och pratar med varandra istl plötsligt vänder han sig om och blänger på oss sedan säger han " kan ni snälla vara tysta jag försöker faktiskt se hur man gör tandkräm här". Jag vet visst är det sött.

Ne nu sitter jag bara här och försöker återhämta mig, jag och victoria har haft en väldig lung da, suttit och pressat i solen så jag är helt sönderbränd i annsiktet. Tur att  jag inte är ensammen om de, victoria är minst lika röd. Har även sett filmen 21, en hyffsat bra film ändå.

Nu sitter jag bara och väntr på att min bror ska komma så att jag kan få mitt ica kort och gå och handla mat, är väl kanske på tiden eftersådär en 14dagars vistlese här långt uppe i norr.

hade bra..

Kommentarer
Postat av: tomaten

Jag är knallröd.. vågar inte gå till jobbet! :S

2008-08-31 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0