Grisbacka.

Sitter är hos erika med Cissi och Malin, väldigt trevligt. Erika och Cissi sitter och pratar minnen om Bulgarien jag och Malin försöker att bara ignorera av många olika anledningar. Jag vill bara tillbaka, om dem bara kunde håll käften rent ut sagt. Nej nu ska jag sluta det här året kommer bli det bästa, om nu agusti började så bra ska jag avsluta det bra med.

Jag hade världens underbaraste tid i Bulgarien, det är helt klart den bästa resan som jag har gjort med mina vänner ( den enda med ) dessvärre känns den oslagbar.

För er som inte har hört dethär 10000 gånger så ska jag göra dethär året till det bästa året någonsin, vad kan bli fel? Jag är 18 år kan köpa både cigaretter och gå på krogen. Nej just det ja man kan inte gå på krogen i umeå eftersom dem har höjt åldersgräsen tll 20år på alla uteställen. Det är verkligen inte som i bulgarien där man kunde gå på alla ställen utan legg och allt.

Nej sluta älta för det är SLUT NU.

Nu ska jag dra med mig Malin här ifrån så hon kan färga mina ögonfransar, kanske känner mig lite bättre till mods!

Kommentarer
Postat av: hejdu

Du är så JÄVLA ägd :D

2008-08-28 @ 15:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0