Framtiden.

Sitter på skolan och ska skriva om framtiden, skriver om hela 40 år. Hur ska man veta vad ens kall är om 40 år? Min drömm är iaf att ha ett litet vitt hus med blåa knytar på ön kreta i medelhavet. Mina barns ska vara framgångsrika och mina barnbarn söta. Men vad vet jag, ekonomiskt oberoende och även pansionerad.

För övrigt har det varit en väldigt skön dag, började inte försen vid tio när vi bara hade spanska, och ett oförberätt test. stackars våran lärare när hon inser att ingen av hennes elever har lärt sig någonting av henne. Hur som helst efter spanskan var det lunch, vilket inte är särskilt ansträgnade.
Nu har vi bara haft engelska och sutit och skrivit om våran framtid, som för övrigt ser väldigt och då menar jag väldigt lovande ut för min del. Ska hålla på med human rights inom EU.

Nu har vi iaf projektarbete, funderar på att åka hem och fila på min idé, det gör jag lika bra hemma som någon annanstans. Är redan less på att sitta på skolan, det är trista tapetter och bara allmänt mörkt. Nej nu ska jag vara glad, de är torsdag och endast 1 dag till helgen och utgång. Utgång i denna dystra stad, eller vad säger ni det blir som man gör det till.

Ett got

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0