Barnvakt.

Ja nu har jag laddat batterierna och känner mig lite piggare för studen ( peppar peppar ta i trä ). Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå, så drar jag mig till vännäsby och ska vara barnvakt åt Victorias kusiner. Åååh dem har en liten bebis på typ1 år, jag älskar barn! ;) Eller än så länge iaf. Victoria har mutat med en massa godis och go saker med, det är bara passa på nu innan måndag för då börjar allvaret på riktigt, måste komma in i rutinerna igen.

Sitter här och försöker placera min kväll men det går inte som det ska tror jag, något jag verkligen undrar över de är vart Malin var hela kvällen, haha snällt av dig Isabelle att ta hand om henne ;) Mer än vad Cissi gjorde med mig! Ne Cissi tog hand om mig så mycket jag tillät så jag ska inte klaga. Nej det var kanske inte en hundra procentligt bra kväll, men vänta bara det kommer så många mer kvällar och då ska jag ta igen allt.
Kvällen var trots allt ganska KRISPIG.

Ne nu taggar vi om, på måndag börjar allvaret då ska i köpa gymmkort, eller hur Isabelle och Malin? :) Sen ska jag börja med skolan på allvar, och mitt projektarbete om något.

Nu ska jag packa och den dra mig, hoppas alla får en lika trevlig kväll som jag kommer få!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0